Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Outsourcing tiskových řešení pro městskou část Praha 14
Odesílatel Petr Suchan
Organizace odesílatele Městská část Praha 14 [IČO: 00231312]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 04.02.2022 14:25:42
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď zadavatele na otázku č.1:
Zadavatel konstatuje, že po překontrolování tabulky Přílohy č. 3 ZD na základě podnětu zájemce, zadavatel konstatuje, že došlo z jeho strany k technické chybě při zadávání vzorce pro výpočet objemu tisků a nahrazuje původní Přílohu č. 3 ZD Tabulkový rozpočet novou Přílohou č. 3 Tabulkový rozpočet ve správné verzi výpočtu objemu. Zadavatel považuje chybu za chybu technického rázu bez jakéhokoli vlivu na změnu ZD.

Původní zpráva

Datum 03.02.2022 10:45:05
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
V tabulce - Outsourcing tiskových zařízení Příloha č.3 zadávací dokumentace Tabulkový rozpočet jsou uvedeny objemy tisků k zařízením.
Po propočítání by měl být objem tisků 14,3 mil. Výtisků za 48 měsíců.
Dle tabulky potřebujte necelých 1,6 mil listů papíru za 48 měsíců.
Prosíme u vyjasnění velkého rozdílu, případně, zda se nejedná o písařskou chybu?
Děkuji