Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Outsourcing tiskových řešení pro městskou část Praha 14
Odesílatel Petr Suchan
Organizace odesílatele Městská část Praha 14 [IČO: 00231312]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.02.2022 09:05:12
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď zadavatele:
Žádost o poskytnutí dodatečné informace byla tazatelem podána po zákonné lhůtě dle ZZVZ, kdy tato lhůta u nadlimitní VZ činí 8 pracovních dnů před koncem termínu pro podání nabídek, který je 15. 2. 2022.
Na tuto žádost tedy zadavatel nemusí reagovat poskytnutím požadovaného vysvětlení dle ZZVZ.

Přesto zadavatel, i když to není jeho zákonná povinnost, zvážil nakolik je pozdně požadované vysvětlení tazatele podstatné a zároveň zvážil, zda poskytnuté vysvětlení nemá byť jen teoretický dopad na zpracování nabídky a podle toho by měl případně prodloužit lhůtu pro podání nabídek, i když žádost nebyla doručena včas a sděluje tazateli následující:
- s ohledem na povahu zpracovávaných dokumentů, aktuální požadavky zadavatele, zkušeností s řešením, které zadavatel v současné době využívá a s předpokladem budoucího vývoje požadavků zadavatele, trvá zadavatel na splnění požadovaných parametrů uvedených v ZD;
- parametry uvedené v ZD, jsou běžně splnitelné a zařízení má v nabídce více výrobců.

Původní zpráva

Datum 09.02.2022 21:29:42
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

v příloze zasíláme žádost o vysvětlení zadávací dokumentace předmětné VZ.

S pozdravem

Mgr. Pavel Tabášek


Přílohy
žádost o DI_0222.pdf (513.44 KB)